اخبار مهم بورس فردا شنبه 5 خرداد | از افزایش سرمایه‌های جذاب تا توقف 4 نماد در معاملات فردا و خبری مهم برای سهامداران فصبا

اخبار مهم بورس فردا شنبه 5 خرداد | از افزایش سرمایه‌های جذاب تا توقف 4 نماد در معاملات فردا و خبری مهم برای سهامداران فصبا

بورس فردا 5 خردادماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

به گزارش نبض بورس، بورس فردا شنبه 5 خردادماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

1- ثبت سفارش کالا برای واحد‌های بازرگانی تا اطلاع ثانوی متوقف شد/ثبت سفارش کالا‌های «وزارت بهداشت» و «وزارت جهاد کشاورزی» مشمول این مصوبه نیستند.
2- بیست‌ونهمین حراج شمش طلا ششم خردادماه برگزار می‌شود

3- مطابق آمار انجمن جهانی فولاد، تولید فولاد خام ایران در ماه آوریل (13 فروردین تا 11 اردیبهشت) نسبت به سال قبل 12.3 درصد کاهش یافت.
4- پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت صنایع آذرآب/ درصد افزایش سرمایه: 100،
5- مرکز آمار ایران: نرخ تورم در اردیبهشت ماه سال جاری به 37 درصد رسید که نسبت به فروردین ماه 1.8 درصد کاهش یافته است.
6- آغاز دوره معاملاتی قرارداد‌های اختیار خرید و فروش سهام شرکت صبا فولاد خلیح فارس فصبا در سررسید خردادماه 1403/ تاریخ آغاز معاملات: از یک‌شنبه 6 خردادماه
7- در پایان معاملات فردا نماد‌های لطیف، دفارا، سپرده، تفارس جهت برگزاری مجمع در روز دوشنبه متوقف خواهند شد.
8- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: آن‌ها (ایرانی‌ها) در دوره سوگواری هستند که من باید به آن احترام بگذارم. اما زمانی که (این دوره) تمام شود، دوباره تعامل خواهیم کرد.
9- افزایش سرمایه 700 درصدی زگلدشت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی مورد تايید حسابرس قرار گرفت.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد